- Ana Sayfa
- Kolay İptal İade
Divarese.com.tr’de kolay iptal ve iade
Divarese Koşulsuz Müşteri Mutluluğu kapsamında, ürünlerinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Divarese.com.tr’dan satın aldığınız ürünleri iade etmek için size en uygun opsiyonu seçin.
Kolay iade nasıl yapılır?
1. İade Talebinizi Başlatın
Bu sayfa üzerinden size en uygun seçenekle iade sürecini başlatın.
2. Ürünlerinizi Paketleyin
İade edeceğiniz ürünleri, siparişinizle birlikte gelen orijinal kutu veya toz torbası ile Divarese kutusunun içine yerleştirin.
3. Paketinizi Teslim Edin
Oluşturulan iade kodu ile birlikte Kargo şubelerine veya kuryelerine teslim edin.
4. İade Onayı
Değerlendirme sonrası iade talebiniz onaylandığında, ürün bedeli ödemeyi gerçekleştirdiğiniz şekilde kartınıza iade edilir.
İade ve iptal talebi başlatma
Size en uygun seçenekle iade sürecine devam edebilirsiniz.
Kayıtlı kullanıcı
Kayıtlı kullanıcımız olarak hesabınız üzerinden sipariş verdiyseniz, iade talebinizi buradan başlatabilirsiniz.
İadeyi başlatMisafir kullanıcı
Hesabınıza giriş yapmadan veya üyelik oluşturmadan misafir olarak sipariş verdiyseniz, iade talebinizi buradan başlatabilirsiniz.
İadeyi başlatÜrün iptali
Siparişinizdeki ürünleri, faturası kesilip kargoya teslim edilmeden önce iptal edebilirsiniz. Siparişinizdeki ürünlerin güncel durumunu;
Kayıtlı kullanıcı
Hesabım > Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Misafir kullanıcı
divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından takip edebilirsiniz.
İade gönderisi ve teslimatı
Divarese.com.tr siparişlerinize ait iade gönderilerini Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz. İadelerinizi, iade talebiniz sırasında oluşturulan ve 7 gün geçerli iade kodu ile Yurtiçi Kargo şubelerinden herhangi bir alıcı adresi belirtmeden, ücretsiz gönderebilirsiniz. 7 gün içinde gönderi yapmazsanız iade kodunun süresi dolacağından, tekrar iade talebi başlatmanız gerektiğini hatırlatırız.
Büyük hacimli ürünlerin iade gönderisi
Büyük hacimli ürünlerin iade gönderisi için iade talebiniz oluşturulduktan sonra ilgili lojistik firması ürünü evinizden uygun zamanda teslim almak için randevu talebiyle sizi arar.
İade süreci takibi
İade sürecindeki tüm adımları;
Kayıtlı kullanıcı
Hesabım > Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Misafir kullanıcı
divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından takip edebilirsiniz.
İade talebinize dair bilgilendirmeler SMS ve e-posta bildirimleri üzerinden yapılır.
Ücret iadesi
İade ettiğiniz ürün bedeli, siparişinizi tamamlarken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle aynı şekilde kartınıza aktarılır.
Kredi kartı / Banka kartı
Ürünleriniz iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeniz 3 iş günü içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kredi/banka kartlarına yansıma süresi, banka süreçleri gereği ortalama 1-3 iş günü iken debit kartlarda bu sürecin uzayabildiğini hatırlatırız.
Taksitli ödemeler
Banka uygulamaları gereği taksitli ödemeler taksitli olarak iade edilir.
İade politikası
1.
Teslim tarihinden itibaren 30 günü geçmemiş olmalıdır.
2.
Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.
3.
Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.
4.
Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.
Sıkça sorulan sorular
Ürünümü iptal etmek istiyorum. İptal şartları nedir?
- Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmemişse, Hesabım > Siparişlerim sayfasından ve divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından siparişinizi iptal edebilirsiniz.
- Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. Taksitli ödemeler, banka süreçleri gereği taksitli olarak iade edilir. Geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
- İade işlemi için sevk irsaliyesinin arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir. (Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir.)
- Sipariş depoda toplamaya alındıysa veya faturası kesildiyse iptal işlemniz gerçekleştirilememektedir.
Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?
- Fatura tarihi üzerinden 30 gün geçmemiş olmalıdır
- İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerde iade ile birlikte gönderilmelidir. Ürün etikeleri, varsa logoları çıkarılmamalıdır
- Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir
Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?
- Değişim ve iade koşullarına uyan Divarese ve George Hogg ürünlerinizi dilediğiniz Divarese mağazasından, fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde faturanızla birlikte değiştirebilirsiniz
Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
- Stratejik İş Ortaklarımızdan satın alınan ürünlerin değişimi yapılamamaktadır.
- Hediye ürün değişimlerinde, Hediye Değişim Kartınızı yanınızda bulundurmanız gerektiğini ve hediye değişimlerinde ücret iadesi yapılamadığını hatırlatırız.
- İade ve değişim dışında satış kaynaklı kusurlu bulunan, üzerinde belirtilen niteliği karşılamayan ürünlere ilişkin kanuni haklarınız saklıdır.
İade sürecini nasıl takip edebilirim?
- Siparişinizi divarese.com ve Divarese uygulamasından kayıtlı kullanıcımız olarak hesabınız üzerinden sipariş verdiyseniz, Hesabım > Siparişlerim sayfasından ilgili siparişinizin detayına ulaşabilirsiniz.
- Satın alma işlemini misafir kullanıcı olarak gerçekleştirdiyseniz divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından veya iadenize dair gönderilen SMS ve e-postalardan süreci takip edebilirsiniz.
İade kodumun süresi doldu, nasıl yeni kod alabilirim?
- İade kodunuz oluşturulduktan 7 gün sonra geçerliliğini yitirir. Bu süre içerisinde iade paketinizi kargo şubesine ya da kuryeye teslim etmediyseniz ve fatura tarihinden itibaren 30 günlük iade süresi içerisindeyseniz, yeniden iade talebi başlatarak ücretsiz iade gönderi kodunuzu alabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
- İade edeceğiniz ürünleri Aymarka kullanıcısıyla iade kodunuzu belirterek Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
Misafir kullanıcıyım, ürünümü nasıl iade edebilirim?
- Misafir kullanıcı olarak sipariş verdiyseniz, iade gönderi koduna divarese.com.tr/customer/orderquerysayfasından ulaşarak iade sürecini başlatabilirsiniz.
İade talebimi iptal ettim, tekrar iade talebi oluşturabilir miyim?
- Fatura tarihi üzerinden 30 gün geçmemiş ürünleriniz için tekrar iade talebi oluşturabilirsiniz.
Ücretsiz iade kargo gönderi koduma nasıl ulaşabilirim?
- Siparişinizi, divarese.com ve Divarese Uygulaması kayıtlı kullanıcı olarak hesabınız üzerinden verdiyseniz, Hesabım > Siparişlerim sayfasındaki ilgili sipariş detaylarından; satın alma işlemini misafir kullanıcı olarak gerçekleştirdiyseniz, divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından iade gönderi koduna ulaşabilirsiniz.
İade işleminden sonra geri ödeme ne sürede yapılır?
- İadesi onaylanan ürünlerin geri ödemeleri, 3 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız karta iade edilmek üzere bankanıza iletilmekte veya ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemine paralel olarak, aynı şekilde iade edilmektedir.
- Geri ödemenizin kredi kartlarına yansıma süresi ortalama 1-3 iş günü iken nakit banka kartlarında bu süreç uzayabilmektedir. Sürecin tamamen bankanıza bağlı olduğunu ve Beymen.com’in banka süreçlerine müdahale edemediğini hatırlatırız. Taksitli olarak satın alınan ürünlerin ödemesi, banka uygulamaları gereği taksitli olarak iade edilmektedir.