KVKK Aydınlatma Metni

Ay Marka Mağazacılık Anonim Şirketi
Üyelik ve/veya Pazarlama Süreçlerine Yönelik
Aydınlatma Metni

1. Veri Sorumlusu

Kişisel verileriniz, veri sorumlusu hukuki statüsü ile Ay Marka Mağazacılık Anonim Şirketi ("Şirket") tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("KVKK") hükümleri kapsamında ve işbu Üyelik ve/veya Pazarlama Süreçlerine Yönelik Aydınlatma Metni ("Aydınlatma Metni") çerçevesinde işlenmektedir. İşbu Aydınlatma Metni ile Şirketimiz tarafından yürütülen sadakat / kurumsal üyelik program(lar)ına (örn. Network Sadakat Programı (Netpoint Cards) , Divarese Sadakat Programı (Select Cards), kurumsal müşteri) üyeliğiniz ("Üyelik") ve pazarlama faaliyetleri çerçevesinde toplanan kişisel verilerinizin hangi kapsamda işlendiği açıklanmaktadır.

2. Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemleri

Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla, fiziki ve/veya elektronik ortamlardan Şirketimizin https://www.network.com.tr/ ile https://www.divarese.com.tr/ başta olmak üzere internet siteleri, mobil uygulamaları ve elektronik başvuru portalları, fiziki mağazaları, bayileri, çağrı merkezi / müşteri hizmetleri, el terminalleri, telefon, faks, posta / kargo, e-posta, SMS, talep / şikayet platformları, sosyal medya platformları, çevrim içi görüşme / iletişim platformları, Şirket bilişim teknolojileri sistemleri de dahil Şirket içi entegre sistemler ve yetkili kamu kurumları ve özel kuruluşlar ile olan entegre sistemler ve bunlara ileride eklenebilecek sair yöntemler (kanallar) vasıtasıyla toplanmaktadır.

3. Kişisel Veri Kategorileriniz ile Kişisel Verilerinizin Toplanmasının ve İşlenmesinin Amaçları ile Hukuki Sebepleri

Şirketimiz ile olan Üyelik ilişkiniz ve Şirketimiz ile yürütülen pazarlama faaliyetleri kapsamında işlenen kişisel veri kategorileriniz ile ilgili kişisel verilerinizin toplanmasının ve işlenmesinin amaçları ile hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.
Kişisel Veri Kategorileri Veri İşleme Amaçları Veri İşlemenin Hukuki Sebepleri
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi)
  • Hukuki İşlem Verisi
    (örn. elektronik ticaret ileti onay durumu)
  • İşlem Güvenliği Verisi
    (örn. onay işlemlerine ilişkin log kayıtları)
  • Kanunlarda açıkça öngörülen yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örn. elektronik ticari ileti gönderimine ilişkin onayların alınması ve İleti Yönetim Sistemi’ne bildiriminin gerçekleştirilmesi)
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.
KVKK’nın 5/2(a) madde hükmü uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, kurumsal ve kişisel e-posta adresi, sipariş adresi)
  • Mesleki Deneyim Verisi
    (örn. çalışılan kurum bilgisi)
  • Pazarlama Verisi
    (örn. müşteri segmenti, ilgilenilen ürün / hizmet bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi
    (örn. müşteri numarası, sipariş numarası, alınan hizmete ilişkin bilgiler, çağrı merkezi kayıtları)
  • Hukuki İşlem Verisi
    (örn. üyelik sözleşmesi onay durumu, açık rıza onay durumu)
  • Talep / Şikayet / Öneri Verisi
    (örn. talep bilgisi)
  • İşlem Güvenliği Verisi
    (örn. IP adresi, işlem log kayıtları)
  • Şirketimizin internet siteleri, mobil uygulamaları, elektronik başvuru portalları ve fizikî mağazaları vasıtasıyla üyelik oluşturulması, üyelik işlemlerinin yürütülmesi ve/veya üyelik iptali.
  • Üyelik kapsamında gerekli / zorunlu bilgilendirmelerin yapılması ve sair işlemlerin yürütülmesi (örn. şifre yenileme işlemleri).
  • Üyelik bilgilerinin doğrulanması ve talebiniz / gereklilik halinde bilgilerin güncellenmesi (örn. üyelik akabinde telefon ve e-posta adreslerinin doğrulanması, kurumsal Üyelik programlarında kurumsal e-posta adresinin kontrolü).
  • İlgili sadakat / kurumsal üyelik programının koşullarına uygun olduğu müddetçe, Üyelik kapsamında sunulan faydalardan / avantajlardan / kampanyalardan / indirimlerden faydalandırılabilmeniz adına gerekli faaliyetlerin planlanması ve yürütülmesi (örn. segment belirleme ve düzeltme, puan kazanımı, segment ve/veya kurumsal üyelik bazlı faydalardan / avantajlardan / kampanyalardan / indirimlerden üyelerimizin yararlandırılması)
  • Müşteri memnuniyeti faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi (örn. hediye gönderimleri).
  • Organizasyon ve etkinliklerin planlanması, davetli listelerinin belirlenmesi ve davetliler ile iletişimlerin ve organizasyon ve etkinliklerin gerçekleştirilmesi
  • Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması
  • İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve sürekliliğinin sağlanması
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi ve
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.
KVKK’nın 5/2(c) madde hükmü uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi, sipariş adresi)
  • Hukuki İşlem Verisi
    (örn. üyelik sözleşmesi onay durumu, açık rıza onay durumu)
  • İşlem Güvenliği Verisi
    (örn. IP adresi, işlem log kayıtları)
  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.
KVKK’nın 5/2(ç) madde hükmü uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, kurumsal ve kişisel e-posta adresi, sipariş adresi)
  • Mesleki Deneyim Verisi
    (örn. çalışılan kurum bilgisi)
  • Pazarlama Verisi
    (örn. müşteri segmenti, ilgilenilen ürün / hizmet bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi
    (örn. müşteri numarası, sipariş numarası, alınan hizmete ilişkin bilgiler, çağrı merkezi kayıtları)
  • Hukuki İşlem Verisi
    (örn. taraf olunan sözleşme kayıtları, açık rıza onay durumu)
  • Talep / Şikayet / Öneri Verisi
    (örn. talep bilgisi)
  • İşlem Güvenliği Verisi
    (örn. IP adresi, işlem log kayıtları)
  • Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimizin haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması,
  • Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi,
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • KVKK’nın 5/2(e) madde hükmü uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması.
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, kurumsal ve kişisel e-posta adresi, sipariş adresi)
  • Mesleki Deneyim Verisi
    (örn. çalışılan kurum bilgisi)
  • Pazarlama Verisi
    (örn. müşteri segmenti, ilgilenilen ürün / hizmet bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi
    (örn. müşteri numarası, sipariş numarası, alınan hizmete ilişkin bilgiler, çağrı merkezi kayıtları)
  • Hukuki İşlem Verisi
    (örn. taraf olunan sözleşme kayıtları, açık rıza onay durumu)
  • Talep / Şikayet / Öneri Verisi
    (örn. talep bilgisi)
  • İşlem Güvenliği Verisi
    (örn. IP adresi, işlem log kayıtları)
  • İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve sürekliliğinin sağlanması,
  • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi,
  • Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması,
  • Organizasyon ve etkinliklerin planlanması, davetli listelerinin belirlenmesi ve davetliler ile iletişimlerin ve organizasyon ve etkinliklerin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteri memnuniyeti ile kalite standartlarının takibi ve arttırılmasına yönelik faaliyetlerin planlanması ve yürütülmesi (örn. memnuniyet anketleri, hediye gönderimleri, yazılım geliştirme ve veri kalitesi kontrolü ile iyileştirme),
  • Kârlılık ve planlama kapsamında veri analizlerinin gerçekleştirilmesi,
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi.
  • KVKK’nın 5/2(f) madde hükmü uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.
  • Kimlik Verisi
    (örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi)
  • İletişim Verisi
    (örn. cep telefonu numarası, kişisel e-posta adresi, sipariş adresi)
  • Mesleki Deneyim Verisi
    (örn. çalışılan kurum bilgisi)
  • Pazarlama Verisi
    (örn. müşteri segmenti, ilgilenilen ürün / hizmet bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi
    (örn. müşteri numarası, sipariş numarası, alınan hizmete ilişkin bilgiler)
  • Şirketimiz ile Şirketimiz ürünlerinin ve/veya hizmetlerinin tanıtılması ve Şirketimizin marka tanınırlığının / bilinirliğinin arttırılması faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerle değer yaratımı faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Üyelik sözleşmesinin kurulması ve ifası kapsamı dışında kalan pazarlama analiz çalışmalarının (örn. profilleme, segmentasyon, veri tekilleştirme, hedefleme, veri zenginleştirme) gerçekleştirilmesi,
  • Kampanya / pazarlama performanslarının ölçümü ve raporlanması,
  • Sosyal medya iletişim ve etkileşim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi,
  • Üyelik sözleşmesinin kurulması ve ifası kapsamı dışında kalan reklam, kampanya, teklif, tanıtım, anket, çekiliş, lansman, yarışma, etkinlik, promosyon ve sair doğrudan ve dolaylı kişiye özel / kitlesel pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
  • Ticari elektronik iletişim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi,
  • Müşteri memnuniyetini ve deneyimini geliştirmeye yönelik iş birliklerinin yürütülmesi,
  • Pazarlama süreçlerine yönelik denetim ve iç raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi,
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.
  • KVKK’nın 5/1 madde hükmü uyarınca açık rızanın bulunması.

4. Kişisel Verilerinizin Paylaşılması / Aktarılması
 
Yukarıda belirtilen her bir kişisel veri kategorisi kapsamında işlenen kişisel verileriniz, aşağıdaki tabloda belirtilen amaçlarla ve KVKK’nın 8’inci ve 9’uncu madde hükümlerine istinaden kişisel veri işleme şartlarına dayalı olarak aşağıdaki alıcı grupları ile paylaşılabilecektir ve/veya söz konusu gruplara aktarılabilecektir:
Alıcı Grubu Aktarım Amaçları Kişisel Veri Kategorisi Aktarımın Hukuki Sebebi
Hizmet sağlayıcı olarak hareket eden topluluk şirketlerimizin de dahil olduğu yurt içinde ve/veya yurt dışında yerleşik tedarikçiler (örn. alt yapı, doğrulama, entegrasyon, ileti gönderimi, pazarlama analiz, kurumsal kaynak planlama, ihtiyari denetim, bilgi teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları) İş faaliyetlerinin yürütülmesi, denetlenmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında ürün ve/veya hizmet temin edilmesi
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Pazarlama
  • Müşteri İşlem
  • Hukuki İşlem
  • Talep / Şikayet / Öneri
  • İşlem Güvenliği
KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
Hizmet sağlayıcı olarak hareket eden topluluk şirketlerimizin de dahil olduğu yurt içinde ve/veya yurt dışında yerleşik tedarikçiler (örn. alt yapı, doğrulama, entegrasyon, ileti gönderimi, pazarlama analiz, kurumsal kaynak planlama, ihtiyari denetim, bilgi teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları) İş faaliyetlerinin yürütülmesi, denetlenmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında ürün ve/veya hizmet temin edilmesi
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Müşteri İşlem
  • Pazarlama
KVKK’nın 5’inci maddesinin 1’inci fıkrası uyarınca bulunması halinde açık rıza
Yurt içinde yerleşik iş ortakları (örn. bayiler ve organizasyon sahipleri) Üyelik kapsamında sunulan faydalardan, avantajlardan, kampanyalardan ve/veya indirimlerden faydalanabilmeniz adına gerekli faaliyetler ile müşteri memnuniyetini ve deneyimini artırmaya yönelik faaliyetlerin planlanması ve yürütülmesi
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Pazarlama
  • Müşteri İşlem
  • Talep / Şikayet / Öneri
KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
Yurt içinde yerleşik iş ortakları (örn. bayiler ve organizasyon sahipleri) Üyelik kapsamında sunulan faydalardan, avantajlardan, kampanyalardan ve/veya indirimlerden faydalanabilmeniz adına gerekli faaliyetler ile müşteri memnuniyetini ve deneyimini artırmaya yönelik faaliyetlerin planlanması ve yürütülmesi
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Müşteri İşlem
  • Pazarlama
KVKK’nın 5’inci maddesinin 1’inci fıkrası uyarınca bulunması halinde açık rıza
Yurt içinde yerleşik avukatlar ve avukatlık ortaklıkları Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin yürütülmesi kapsamında hizmet temin edilmesi.
  • Kimlik
  • İletişim
  • Pazarlama
  • Müşteri İşlem
  • Hukuki İşlem
  • Talep / Şikayet / Öneri
  • İşlem Güvenliği

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlenmesinin zorunlu olması.

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.

Yurt içinde yerleşik yeminli mali müşavirler Şirketimizin mali tablolarının doğruluğunun onaylanması, vergi beyannamelerinin denetlenmesi ile sair finans ve muhasebe alanlarında danışmanlık hizmeti alınması.
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Müşteri İşlem
  • Hukuki İşlem

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.

Yurt içinde yerleşik bağımsız denetim hizmeti veren kişi ve/veya kuruluşlar Şirketimizin bağımsız denetime ilişkin hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi kapsamında hizmet temin edilmesi.
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Pazarlama
  • Müşteri İşlem
  • Hukuki İşlem
  • Talep / Şikayet / Öneri

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.

Yurt içinde yerleşik yetkili kamu kurum ve kuruluşları (örn. mahkemeler, bakanlıklar) Şirketimizin hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi ile hukuki işlerinin takibi kapsamında bilgi / belge paylaşımlarının yapılması.
  • Kimlik
  • İletişim
  • Müşteri İşlem
  • Pazarlama

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (a) bendi uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi.

Yurt içinde yerleşik yetkili kamu kurum ve kuruluşları (örn. mahkemeler, bakanlıklar) Şirketimizin hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi ile hukuki işlerinin takibi kapsamında bilgi / belge paylaşımlarının yapılması.
  • Kimlik
  • İletişim
  • Mesleki Deneyim
  • Pazarlama
  • Müşteri İşlem
  • Hukuki İşlem
  • Talep / Şikayet / Öneri
  • İşlem Güvenliği

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesis edilmesi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması.


5. KVKK Kapsamında Haklarınız
 
İlgili kişi olarak KVKK’nın 11’inci maddesi kapsamındaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz. Söz konusu haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ hükümlerine uygun şekilde Şirketimizin gerçek hak sahibi olduğunuzun tespitini gerçekleştirebilmesi amacıyla kimliğinizi doğrulayan bilgilerle/belgelerle* Başvuru Formu vasıtasıyla veya ilgili mevzuatta düzenlenen usul ve esasa uygun şekilde Şirketimize iletebilirsiniz.

Posta Adresi : Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad. 3a Blok No:3o İç Kapı No: 3 Sarıyer / İstanbul
E-Posta Adresi : mailto:aymarka@hs03.kep.tr, mailto:kvkk.talepleri@aymarka.com.tr
*Söz konusu belgeler kapsamında herhangi bir özel nitelikli kişisel veriye (örn. din bilgisi veya kan grubu bilgisi) yer verilmemesi gerektiğini hatırlatmak isteriz.